Zahrnuto v balení
Zobrazit úplný popis
Špičkový 3D zvukový software
Na základě principu částic lze jakýkoli zvukový soubor použít k vytvoření spouštěcích bodů, které vytvoří zvukovou částici. Při použití pouze jednoho zvukového souboru bude systém částic Sound Particles 2 vytvářet vždy stejný soubor s obměnami, zatímco při importu více než jednoho souboru bude každá částice náhodně reprodukovat jeden z dostupných zvukových souborů. Díky tomu, že je k dispozici až jeden milion částic, představuje Sound Particles 2 vzrušující paletu dostupných zvukových návrhů pro contemporary filmovou nebo televizní hudbu.
Každou částici lze použít několika různými způsoby včetně skupin nebo emitorů. Skupiny vytvářejí všechny částice současně, zatímco emitory produkují částice konstantní rychlostí. Pro větší variabilitu lze ke každé částici umístit zvukové modifikátory, které vytvářejí mnohem rozmanitější škálu zvuků a pohybů mezi jednotlivými částicemi. Tyto modifikátory zvuku mohou být různé, od základních funkcí, jako je ekvalizér nebo jednoduché zpoždění, až po velmi složité procesy, jako jsou náhodné filtry, náhodné posuny výšky tónu nebo dokonce granulární modifikátory.
Integrace se zdroji animace
Díky automatizaci klíčových snímků a podpoře animací nyní Sound Particles 2 stoupá na vrchol všech dostupných 3D zvukových programů. Převezměte kontrolu nad prostorovým pohybem zvuků v prostoru a ovládejte každý detail automatizace pro experimentální zvukový design. Chcete, aby váš zvuk začínal v úzké kouli a po 30 sekundách se rozšířil o 10 metrů? Žádný problém. Sound Particles se o animaci a pohyb postarají za vás. Pomocí automatizace můžete ovládat parametry spojené s modifikátory pohybu, které jsou součástí a přidávají částicím náhodný pohyb. Můžete například automatizovat stovky částic s náhodným posunem výšky, které se pohybují po prostorovém poli. Ještě nikdy nebylo tak snadné vytvářet zvukový design ve 3D prostoru.
Systém virtuálních mikrofonů přináší pohlcující přizpůsobení
Systém Virtual Microphone ve hře Sound Particles 2, který funguje podobně jako virtuální zvuková kamera pohybující se kolem zdroje, je dokonalým nástrojem pro pohlcení. Pomocí virtuálních mikrofonů můžete snímat částice z jiné perspektivy, což zajistí lepší soudržnost mezi zvukem a vizuálním podnětem na obrazovce. Můžete používat několik mikrofonů současně a vybírat z široké škály formátů, takže budete připraveni na každou situaci. Podporovány jsou všesměrové, kardioidní, hyperkardioidní, obousměrné, stereofonní (XY, MS, AB, Blumlein, Decca Tree, ORTF), Ambisonics, vícekanálové a dokonce i pohlcující Dolby Atmos. I když je vám k dispozici široká škála různých nastavení, Sound Particles 2 umožňuje vytvořit vlastní rozložení reproduktorů, které lze použít ve virtuálním mikrofonním systému.
Komplexní kompatibilita s videem
Vytváření zvuků pro video je nejlepší způsob, jak maximalizovat realističnost a věrohodnost zvuku filmu nebo televize. Sound Particles 2 nabízí možnost načíst videoklip nebo obrázek a smíchat jej s replikou na obrazovce. Pomocí sférického zobrazení můžete vidět částice položené na obrazu, což vám umožní přesnější umístění zvuků do prostorového pole. Pro ty, kteří pracují s virtuální realitou, navíc Sound Particles 2 umožňuje importovat 360stupňová videa a mixovat zvuk. Pomocí virtuálních mikrofonů Ambisonics a přiložené aplikace VR Client můžete míchat skladby s možností sledování hlavy a vizualizovat, jak se zvuk pohybuje kolem zdroje videa.
Ohromující kvalita zvuku
Každá částice v Sound Particles 2 je postavena na základech 64bitové přesnosti s plovoucí desetinnou čárkou a je interně zpracovávána pro dosažení maximální kvality zvuku. Výhoda 64bitového interního zpracování je dána hlasitostem zvuků, které lze uvnitř Sound Particles 2 míchat. Při použití až jednoho milionu částic potřebujete velký dynamický rozsah, který pokryje vše od bezprostředních zvuků výbuchů až po vzdálené zvuky šepotu. Dynamický rozsah v rámci mixážního stupně je kompenzován normalizací, která je aplikována na výstupní stupeň, aby byla zajištěna lineárnější úroveň zvuku pro účely poslechu. Sound Particles samozřejmě podporuje vzorkovací frekvence od 44,1 do 192 kHz, aby bylo zajištěno, že bez ohledu na to, jaký systém používáte, jej můžete snadno integrovat do svého pracovního postupu.
Recenze
"Particles má na naši práci úžasný vliv, daleko větší než cokoli, čeho bychom mohli dosáhnout pomocí knoflíků, tlačítek a jiného softwaru." - Cameron Frankley - vedoucí střihu zvuku (Geostorm )
"Upřímně mohu říci, že jsem nikdy předtím nepoužíval software jako Sound Particles. Je opravdu zcela mimořádný - jsem jím fascinován." - Jason W. Jennings - vedoucí střihu zvuku (Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows )
"Sound Particles vytváří zvukový obsah neotřelým a inovativním způsobem. Zatím jsem se jen poškrábal na povrchu toho, co je možné, a učím se přemýšlet zcela novým přístupem. Má také pravděpodobně nejlepší Dopplerův efekt, jaký jsem kdy v softwaru použil!" - David Farmer - zvukový designér (Pán prstenů, Hobit )
"Pomocí částic můžeme vytvářet nejrůznější opravdu náročné zvukové krajiny. Je to fascinující nástroj, který jsem v seriálu často používal k vytváření prvků." - Benjamin Cook - vedoucí střihu zvuku (černá Sails - Emmy za vynikající střih zvuku)
Funkce
- Nově vyvinutá stránka engine, optimalizovaná tak, aby reagovala na změny v reálném čase a zachovala si dokonalou kvalitu zvuku při úpravě parametrů.
- Hromadná produkce zvukových efektů pomocí dávkového zpracování pro výstup stovek renderů současně
- Více než 100 profesionálně vytvořených předvoleb s možností uložit nekonečný počet nastavení stop
- Uložení všech aspektů relace jako uživatelské šablony pro vyvolání v každé nové relaci, včetně stop a nastavení mikrofonu.
- Bezchybná integrace s širokou škálou základních průmyslových produktů, jako je CGI
- Importujte 3D informace a propojte zvukové efekty s těmito objekty, abyste slyšeli, jak výsledný produkt vzniká dohromady
- Vykreslování v reálném čase
- Automatické dekódování libovolného formátu umožňuje sledování v binaurálním zvuku
- Obsahuje aplikaci VR Client pro sledování 360° videí a zvuku Ambisonics přímo v zařízení se systémem Android.
- Virtuální mikrofony Ambisonics a aplikaci VR Client lze použít ke sledování zvuku s možností sledování hlavy při sledování 360° videa.
- Použijte až milion současně hrajících částic zvukových zdrojů pro hluboký a rozsáhlý zvukový design aplikace
- Modifikátory zvuku umožňují vytvářet jemné variace částic, takže každý zvuk nese svůj vlastní jedinečný tón a charakter
- Skupiny částic umožňují simultánní vytváření zvuků, zatímco emitéry částic vytvářejí zvuky konstantní rychlostí.
- Široká škála modifikátorů zvuku včetně jednoduchých změn, jako je ekvalizér nebo základní zpoždění, až po komplexní procesory, jako jsou filtry, náhodná dílčí pásma, náhodný posun výšky tónu nebo granulární modifikátory
- Animace klíčových snímků a modifikátory pohybu umožňují přidat částicím pohyb
- Umístěte zvuk do prostorové perspektivy pomocí virtuálních mikrofonů, které fungují jako zvuková kamera.
- Vytvářejte nové umístění virtuálních mikrofonů pro přizpůsobené vlastní rozvržení reproduktorů
- Renderujte v HOA Ambisonics až do kompatibilních formátů ACN/FuMa/SID, N3D/SN3D/maxN)
- Podporuje moderní formáty Dolby Atmos až do Atmos 9.1 (bed), Auro 11.1/13.1, NHK 22.2.
- Přepínání mezi metrickým a imperiálním měřením pro lepší pochopení prostorových měr
- K dispozici jsou kompletní 2D a 3D zobrazení
- Měření prostorového sledování a šíření zvuku umožňuje simulovat dopplerův efekt při pohybu zvuku v prostoru.
- Náhodné generátory mohou vytvářet nové částice ze stejného zdroje pro mírně odlišný zvuk
- Prémiový systém podpory pro získání zpětné vazby a průmyslové pomoci s vašimi projekty
- Obsahuje pluginy Doppler + Air pro ještě větší rozsah možného zvukového designu
Specifikace
Systémové požadavky
- Operační systém:
- Mac: OSX 10.9 nebo vyšší
- Windows: Windows 7/8/10
- Procesor: 2jádrový nebo vyšší
- RAM: 4 GB nebo více
- Místo na disku: 620 MB
Obecné