Nepodporovaný prohlížeč
Webový prohlížeč, který aktuálně používáte, již není podporován, a proto tyto funkce tohoto webu nemusí fungovat podle očekávání. Doporučujeme vám aktualizovat na aktuálně podporovaný prohlížeč (jako je Chrome, Edge nebo Firefox), abyste zlepšili zabezpečení, rychlost a celkovou zkušenost.
O letošních Vánocích jsme prodloužili naši standardní záruku vrácení peněz. Nakupujte s jistotou, protože víte, že naše záruka vrácení peněz byla prodloužena na 40 dní na jakýkoli nový produkt. Nakupte ještě dnes a využijte možnosti vrátit zboží až do Nového roku v souladu s našimi standardními pravidly pro vracení zboží.
Na Gear4music můžete nakupovat s naprostou jistotou a klidem, protože ke všem nákupům je standardně poskytována 30denní garance vrácení peněz a minimálně 5letá záruka.
V místě nákupu je za malý poplatek k dispozici další ochrana, která vám poskytuje až 180denní záruku vrácení peněz a až 10letou prodlouženou záruku.
Žádné prohlášení ani podmínky prodeje obsažené v našich podmínkách neovlivňují ani neomezují vaše zákonná práva, jak jsou definována ve směrnicích EU o právech spotřebitelů nebo ve spotřebitelských smlouvách (informace, zrušení a dodatečné poplatky) z roku 2013.
Je snadné něco vrátit prostřednictvím našeho online centra pro vracení zboží. Začněte zde:
Tato tabulka poskytuje přehled vašich zákonných spotřebitelských práv ve srovnání s našimi standardními zásadami vracení zboží a volitelnou Rozšířenou zárukou vrácení peněz a zárukou.
Spojené království a EU / EHP | Norma EU | Gear4music Standard | Gear4music volitelné | Digitální položky Gear4music |
Období vrácení peněz | 14 dní | 30 dní | Až 180 dní | 14 dní (za předpokladu, že licenční klíč nebyl použit k aktivaci položky) |
Vráceny poplatky za standardní doručení? | Ano, až 30 dní | Ano, až 30 dní | Ano, až 30 dní | N/A |
Vráceny poplatky za upgradované doručení? | Pouze standardní náklady | Pouze standardní náklady | Pouze standardní náklady | N/A |
Bezplatný odběr při zrušení | Ne | Ne | Ne | N/A |
Vraťte je, pokud jsou vadné kvůli konstrukci nebo výrobě | Volný, uvolnit | Bezplatný odběr do 180 dnů | Odběr zdarma do 2 let nebo jak je uvedeno na stránce produktu | Do 14 dnů |
Vraťte, pokud bylo doručeno poškozené | Volný, uvolnit | Bezplatný odběr do 14 dnů | Bezplatný odběr do 14 dnů | N/A |
Vraťte, pokud jste obdrželi nesprávnou položku | Volný, uvolnit | Bezplatný odběr do 14 dnů | Bezplatný odběr do 14 dnů | Do 14 dnů (za předpokladu, že licenční klíč nebyl použit k aktivaci položky) |
Vrácena prodloužená záruka v případě použití? | N/A | N/A | Ne | N/A |
Další informace o vašich zákonných právech a právu na odstoupení od smlouvy nebo na odstoupení od smlouvy naleznete na konci této informační stránky.
Chcete-li vrátit produkt podle našich standardních nebo rozšířených programů záruky vrácení peněz, ujistěte se, že produkt je:
Ve stavu „jako nové", což znamená, že s ním nebylo zacházeno nad rámec toho, co je nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a fungování zboží, zejména jde-li nad rámec manipulace, která by mohla být přiměřeně povolena v obchodě.
Dobře zabalené a v původním obalu
Naše záruky doplňují vaše zákonná práva. Další informace o vašich zákonných právech naleznete níže.
30denní záruka vrácení peněz
30 dní od doručení, abyste nám řekli, že jste změnili názor
Vyberte jinou položku nebo požádejte o vrácení peněz
Vrácení peněz pokrývá poplatky za doručení služeb Standard nebo Saver, ale nezahrnuje jakákoli vylepšení, jako je instalace, doručení dvěma osobami, služby načasované a sobotní.
Nárok na záruku vrácení peněz
Důležité: Z hygienických důvodů a z důvodů licencování softwaru mají některé položky nárok na naši Záruku vrácení peněz pouze v případě, že nám budou vráceny nepoužité a zapečetěné v původním obalu, přičemž veškerý software je stále „neregistrovaný". Podrobnosti o výjimkách jsou uvedeny v popisech produktů. Mezi produkty patří:
Monitory a sluchátka
Špunty do uší a ochrana sluchu
Plátky a nátrubky pro dřevěné dechové a žesťové nástroje
Produkty pro péči o ústa a rty
CD, DVD a software
Prodloužená záruka vrácení peněz, až 180 dní
Garanci vrácení peněz můžete volitelně prodloužit až na 180 dní za malý poplatek v místě prodeje, který zahrnuje až 6 let prodloužené záruky.
Více informací o prodloužených zárukách naleznete zde .
Do 180 dnů od doručení nám můžete sdělit, že jste si to rozmysleli, zrušit smlouvu a vybrat si jinou položku nebo požádat o vrácení peněz.
Za vyzvednutí bude účtován malý poplatek v závislosti na velikosti a hmotnosti objednávky (viz sekce poplatky za vyzvednutí)
Vrácení peněz do 30 dnů od doručení pokrývá poplatky za doručení služeb Standard nebo Saver, ale nezahrnuje jakákoli vylepšení, jako je instalace, doručení dvěma osobami, služby načasované a sobotní.
Nejsme schopni přijmout vrácení jakýchkoli na zakázku vyrobených nevadných položek, jako jsou počítačové systémy postavené podle specifikací zákazníka. Vaše zákonná práva na tyto položky jsou omezena, protože stavba je již uzavřena před odesláním zboží, a proto se vaše právo na zrušení považuje za ztracené během lhůty pro zrušení, protože služba je poskytnuta v plném rozsahu před uvrstevnýnutím 14 dnů. Výjimky mohou být možné pouze s naší předchozí dohodou a mohou podléhat storno poplatku a poplatku za opětovné naskladnění ve výši minimálně 25 % v souladu s našimi obchodními podmínkami, pokud je zboží v původním skladovém stavu.
Poplatky za vyzvednutí
Pokud zrušíte objednávku v souladu se zákonnými právy nebo chcete vrátit položku v rámci naší záruky vrácení peněz, jste zodpovědní za vrácení zboží zpět. Ale v každém případě, i tehdy, kdy vyzvednutí není bezplatné (např. Zrušení objednávky nebo jak je zvýrazněno v tabulce výše), můžeme zařídit vyzvednutí položky od vás za zvýhodněnou sazbu. Tento poplatek se liší podle položky a je zobrazen na každé stránce produktu v rámci poskytnuté informace o záruce a vrácení peněz a na stránce nákupního košíku.
Například pro britského zákazníka by typické náklady na vyzvednutí produktů do 30 kg s maximální délkou 1 m byly 3,99 GBP, ale poplatek bude vyšší za těžší, hlasitostnější předměty nebo mezinárodní vyzvednutí.
Pokud se rozhodnete pro vrácení peněz, budou náklady na vrácení odečteny z vašeho vrácení.
Můžete také zařídit odeslání položky zpět na své náklady. Pokud se rozhodnete toto provést, důrazně doporučujeme, abyste si ponechali doklad o poštovném, který prokazuje, že jste své zboží vrátili. Veškeré zboží musí být vráceno bez prodlení a nejpozději do 14 dnů od zrušení.
Balení vratek
Ponechte si prosím všechny původní obaly, dokud si nejste jisti, že si chcete zboží nechat, protože odpočet z vrácení bude provedeno ve výši ztráty maloobchodní hodnoty zboží bez originálního balení, pokud si přejete vrátit zboží do 30 dnů od dodání bez originálního balení.
Pokud nemáte veškerý původní vnější poštovní obalový materiál, ale chcete vrátit zboží v záruční lhůtě pro vrácení peněz, musí být všechny položky umístěny do robustní lepenkové krabice s vhodným obalovým materiálem, aby se věci zastavily a chránily je před poškrábáním a poškozením. Gear4music nemůže převzít odpovědnost za jakoukoli položku, která je poškozena v důsledku nedostatečného zabalení, a váš navrácení zboží a vrácení peněz mohou být odmítnuty nebo vráceny snížením o sníženou hodnotu zboží v důsledku nesprávného zabalení zboží. Pokud si nejste jisti nebo máte otázky ohledně vhodného balení, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Chytrá zařízení a zařízení připojitelná k internetu
Pokud vracíte chytré zařízení nebo zařízení připojitelné k internetu, ujistěte se, že jste zařízení odpojili od domácí nebo firemní sítě a odstranili nebo „odpojili" své osobní účty, např. Google, Spotify nebo Amazon Alexa. Pokud má vaše zařízení funkci ukládání dat, nezapomeňte před vrácením položky odstranit všechna soukromá data. Náš tým zákaznických služeb vám rád pomůže s přípravami na návrat nebo vás provede procesem obnovení továrního nastavení.
Digitální předměty
Platí pro objednávky, které byly staženy z intenetu, jako například software a jeho doplňky. Pokud byly položky dodány s licenčním klíčem a přejete si zrušit objednávku v souladu se svými zákonnými právy nebo v rámci naší záruky vrácení peněz, nesmí být dodaný licenční klíč použit k aktivaci softwaru.
Pokud se vaše položka nechová podle očekávání, sdělte nám to co nejdříve, abychom mohli problém vyřešit.
Během prvních 180 dnů od vlastnictví vám zboží vyzvedneme a bezplatně jej doručíme zpět.
Standardní záruka
Po prvních 180 dnech, ale do 2 let od vlastnictví, jste zodpovědní za náklady na vrácení položky nám a náklady na jejich doručení zpět k vám. Můžeme vám uhradit přiměřené náklady na vrácení, pokud budete schopni poskytnout nezávislý důkaz, že chyba je přičitatelná nám nebo výrobci.
Prodloužená záruka
Období bezplatného vyzvednutí a vrácení je uvedeno na každé stránce produktu a obvykle je to 2 roky. Po uplynutí této doby jste zodpovědní za náklady na vrácení položky k nám a náklady na doručení položky zpět k vám. Můžeme vám uhradit přiměřené náklady na vrácení, pokud budete schopni poskytnout nezávislý důkaz, že chyba je přičitatelná nám nebo výrobci.
Děláme vše, co je v našich silách, abychom zajistili, že se vaše objednávka dostane k vám v perfektním stavu. Pokud je objednávka při přijetí poškozena, sdělte nám to co nejdříve, abychom mohli problém vyřešit.
Je-li to možné, přiložte prosím fotografii případných škod způsobených během přepravy na předmětu a / nebo balení, protože nám to pomůže vyřešit záležitost pomocí našeho kurýra.
Vezměte prosím na vědomí, že můžeme převzít odpovědnost pouze za stav zboží před jeho dodáním. Jakékoli poškození nebo poškození na cestě k vám je naší odpovědností, ale pokud se něco stane poté, co vám bylo doručeno, vaše vyhrazené bezpečné místo nebo vámi určenému sousedovi, je to vaše odpovědnost a nemůžeme přijmout žádnou odpovědnost za škodu.
Standardní a rozšířené záruky
Pokud nám dáte vědět do 14 dnů od doručení objednávky, vyzvedneme poškozenou položku zdarma a rychle ji vyměníme nebo vám vrátíme peníze. Po 14 dnech bude účtován malý poplatek za vyzvednutí.
Děláme vše, co je v našich silách, abychom zajistili, že se k vám dostanou ty správné položky. Pokud ve zásilce něco, co neočekáváte, sdělte nám to co nejdříve, abychom mohli problém vyřešit.
Pokud je to možné, uveďte podrobnosti o nesprávné nebo nesprávně popsané položce, kterou jste obdrželi.
Když nám zásilku vracíte, ujistěte se, že jste původní vnitřní a vnější obal nechali neporušený, a znovu uzavřete zásilku, do které byla zásilka doručena. Pokud si nejste jisti nebo máte dotazy ohledně vhodného balení, kontaktujte prosím náš tým zákaznických služeb na adrese [email protected] nebo 0330 365 4444.
Standardní a prodloužené záruky
Pokud nám dáte vědět do 14 dnů od doručení objednávky, vyzvedneme od vás nesprávně doručený produkt zdarma a rychle jej vyměníme nebo vám vrátíme peníze. Po 14 dnech bude účtován malý poplatek za vyzvednutí.
Upozornění: Máte odpovědnost za vrácení nesprávné položky nebo jakékoli položky, která vám byla omylem doručena, bez objednávky nebo platby. Pokud ji nevrátíte, naúčtujeme vám celou cenu položky.
Na zrušení objednávky máte až 30 dní od přijetí objednávky. Veškeré zboží musí být vráceno bez prodlení a nejpozději 14 dní po dni zrušení.
Pokud chcete objednávku zrušit, můžete zkopírovat a vložit níže do e-mailu, vyplnit potřebné informace a odeslat sem .
Další informace o zákonných právech naleznete níže.
*******************
To Gear4music Ltd., Kettlestring Lane, York, United Kingdom, YO30 4XF:
Tímto upozorňuji, že ruším / uzavírám naši kupní smlouvu na následující zboží:
• Uveďte zde položky své objednávky
Z objednávky (objednávek):
• Zde uveďte vaše objednávková čísla
Objednáno dne:
• Datum objednávky / přijaté v den dodání
Vaše jméno,
Vaše adresa,
datum
*******************Zkontrolovali jsme vrácené zboží, abychom se ujistili, že jste se o ně během svého držení řádně postarali, a všechno, co jsme vám původně poslali, bylo vráceno.
Vezměte prosím na vědomí, že pokud zboží nebude přijato v novém stavu a s vhodným obalem, může být uplatněno snížení vaší náhrady. Pokud dostaneme zboží, které nebylo správně použito, snížíme vaši refundaci o částku, která odráží snížení hodnoty zboží v důsledku nesprávného zacházení.
Pokud jste požádali o vrácení peněz, bude to zpracováno do několika dnů od přijetí vašeho zboží a potvrzení, že bylo vráceno v souladu s našimi zásadami.
Nařízení o spotřebitelských smlouvách 2013
1. Smlouva se uzavírá v okamžiku, kdy obdržíte zásilku.
2. Máte zákonné právo zrušit smlouvu na omezenou dobu bez udání důvodu, ale uvítali bychom vaši zpětnou vazbu, protože nám to pomáhá zlepšit naše služby.
3. Vaše právo na zrušení končí 14 kalendářních dnů od následujícího dne:
a) den, kdy obdržíte objednávku, nebo
b) den, kdy obdržíte poslední objednávku, když je doručena ve splátkách
4. Chcete-li zrušit objednávku, musíte nás informovat o svých přáních poštou nebo e-mailem.
5. Za účelem dodržení lhůty pro zrušení 14 dnů se e-maily považují za doručené při odeslání a dopisy při odeslání. Do tohoto data nemusíte vrátit skutečné zboží. Viz bod 13 níže o tom, kdy nám musí být zboží vráceno.
6. Chcete-li prokázat, že jste nám řekl, že si přejete zrušit včas, doporučujeme vám ponechat si všechny e-maily, které nám byly zaslány, ponechat si kopii jakéhokoli dopisu a požádat poštu o důkaz o odeslání.
7. Chcete-li zrušit „Smlouvu o prodeji na dálku" a v případě jakýchkoli jiných otázek, kontaktujte nás na adrese:
Gear4music Ltd., Kettlestring Lane, Clifton Moor, York. YO30 4XF
0330 365 4444
8. Pokud tuto smlouvu zrušíte, vrátíme vám celou kupní cenu plus standardní náklady na doručení. Vezměte prosím na vědomí, že jakékoli dodatečné náklady na vylepšené dodávky, které si zvolíte, nebudou vráceny, např. Instalace, doručení dvěma muži, časované a sobotní doručení.
9. Můžeme provést odpočet z vaší náhrady v případě, že zboží bylo oceněno, protože jste s ním zacházeli způsobem, který přesahuje to, které by mohlo být v obchodě přiměřeně dovoleno určit jeho povahu, vlastnosti a fungování.
10. Budeme splácet bez zbytečného prodlení a nejpozději -
a) 14 dnů po dni, kdy od vás obdržíme jakékoli dodané zboží, nebo
(b) (pokud dříve) 14 dní po dni, kdy jste poskytli důkaz, že jste zboží vrátili nebo
(c) Pokud vám zboží ještě nebylo odesláno, 14 dní po dni, kdy jsme byli informováni o vašem rozhodnutí o zrušení této smlouvy.
11. Můžeme pozdržet vrácení peněz, dokud nedostaneme zboží zpět nebo dokud neposkytnete důkaz, že jste zboží odeslali zpět, podle toho, co nastane dříve.
12. Vrácení provedeme pomocí stejných platebních prostředků, jaké jste použili pro původní nákup, pokud se v každém případě výslovně nedohodnete jinak, v důsledku vrácení vám nebudou účtovány žádné poplatky.
13. Zboží zašlete zpět nebo nám jej předáte nebo je bez zbytečného prodlení a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám sdělíte zrušení smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete před uvrstevnýnutím 14 dnů.
14. Ujistěte se, že veškeré vrácené zboží je správně zabaleno buď pomocí originálního obalu, nebo pomocí podobné, vhodné alternativy.
15. Máme zákonnou povinnost vám dodat zboží, které je v souladu se smlouvou, jak je popsáno, přiměřeně uspokojivé kvality a přiměřeně trvanlivé.
Zákon o právech spotřebitelů 2015
1. Pokud je zboží vadné nebo bylo nesprávně popsáno, máte krátkodobé právo je odmítnout a získat plnou náhradu nebo požádat nás o opravu nebo výměnu zboží, pokud dáváte přednost.
2. Pokud chyba spočívá ve staženém nebo nainstalovaném softwaru, můžete nás požádat pouze o opravu nebo výměnu digitálního obsahu.
3. Jakmile požádáte o opravu nebo výměnu, musíte nám poskytnout přiměřenou lhůtu a nemusíte změnit názor a rozhodnout se pro jednu z alternativ.
4. Právo na odmítnutí je ztraceno po 30 kalendářních dnech počínaje dnem po přijetí zboží.
5. Pokud během prvních 30 dnů požádáte o opravu nebo výměnu, „30denní hodiny se zastaví" a znovu se zobrazí, jakmile obdržíte opravené zboží nebo výměnu. Zůstatek 30 dnů (s minimem 7 dní) budete mít k odmítnutí plné náhrady, pokud nejsou stále uspokojivé.
6. Po 30 dnech je vaše práva požádat o bezplatnou opravu nebo výměnu.
7. Nesmíte požadovat, abychom opravili nebo vyměnili, pokud to pro nás není možné nebo nepřiměřeně drahé ve srovnání s alternativou.
8. Opravu nebo výměnu nemusíte akceptovat, pokud vám způsobuje značné potíže ve srovnání s alternativou.
9. Pokud po opravě zboží zůstane vadné, můžete je nechat a něco z ceny dostat, nebo je můžete odmítnout. Pokud je zboží odmítnuto více než 180 dnů od dodání, lze provést odpočet za použití, které jste měli.
10. Pokud software zůstává vadný, můžete požádat pouze o snížení ceny.
11. Vrácení peněz bude provedeno do 14 dnů od domluvy, že zboží je vadné pomocí stejného způsobu platby, jaký byl použit při objednávce.
Evropská komise zřídila platformu pro řešení sporů online spotřebitelů (ODR), která umožňuje spotřebitelům, kteří mají stížnost na produkt nebo službu zakoupenou online, podat stížnost prostřednictvím online stížnosti obchodníkovi se sídlem v jiném členském státě EU. Podrobnosti o této platformě naleznete na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .