Zahrnuto v balení
Zobrazit úplný popis
Nedotčený design vintage...
Vytvořeno na základě proslulých inovací Martin. D-18 Authentic vám umožní zažít ten lahodný klasický Martin tón, jakmile začnete hrát. Vrchní deska a výztuhy ze smrku Adirondack byly pečlivě vyrobeny pomocí Martin's Vintage Tone System (VTS), což je relativně nový proces, který umožňuje, aby tak nádherné dřevo připomínalo tóny z počátku 20. století. Zahrnuje termochemickou úpravu, která při vysoké teplotě odstraní veškerou vodu, takže dřevo zůstane extrémně suché, skvěle stabilní, a co je důležitější, s tím vznešeným, vintage zvukem. Tento model dokazuje, že si nemusíte kupovat kytaru vintage, abyste zažili vážený, zázračný tón původní D-18.
Smrkovou vrchní desku doplňují zadní deska a luby z pravého mahagonu. Mahagon zahrnuje průrazný, teplý, všeobjímající tón, který se dokonale snoubí se sklovitou čistotou smrku. S věkem navíc nabývá na ostrosti, což znamená, že čím více budete hrát, tím krásnější bude váš zvuk.
Bezchybný pražec
Na takto božské tělo je připevněn mahagonový krk. Je úžasně pevný, což znamená, že můžete hrát tak nadměrně, jak chcete, aniž byste se museli obávat, že se unaví nebo opotřebuje. Právě takovou robustnost potřebuje nejtenčí část kytary, která vám poskytne doživotní hraní. Na vrchní straně leží hmatník ebony, který je skutečnou ozdobou. Ebony'Vysoký obsah oleje mu propůjčuje hladký a rychlý povrch, který vám umožní procvičovat rychlé prstokladové techniky. A je fantasticky odolný, takže se neopotřebuje ani častým útokem vašich prstů.
A co víc, každý tón bude umocněn úžasnými zvukovými schopnostmi ebony's. Ebony je extrémně citlivé dřevo, které nabízí nádherně jasný zvuk, takže je nádherným doplňkem mahagonu a smrku. Promítejte svou hudbu cílevědomě a s brilantní hlasitostí, ebony'svižný a ostrý atak zajistí, že se každý tón úžasně dobře prořízne mixem a nic nezůstane neslyšeno.
Stabilita a trvanlivost
Všichni víme, že krása vychází zevnitř, a u modelu D-18 Authentic tomu není jinak. Dokonce i vnitřek těla byl pečlivě navržen pro robustnost a vynikající zvuk. Vroubkované, dozadu posunuté X-bratingy neuvěřitelně detailně odrážejí model 1939 a nabízejí stabilitu a hloubku tónu. Hřebenovitý tvar výztuh znamená, že části byly vydlabány, což umožňuje smrkové vrchní desce volněji vibrovat, což má za následek dynamičtější zvuk a větší konstrukční spolehlivost. Hřebenová výztuha je lákavým prvkem zejména u kytar Martin, protože nás vrací do jejich "zlaté éry", kdy všechny jejich kytary s ocelovými strunami měly tento robustní a rezonanční tvar výztuhy. Takové nástroje jsou dodnes vysoce ceněny, a tak se můžete spolehnout, že D-18 Authentic byla zkonstruována s ohledem na historii, zkušenosti a bohaté znalosti.
Tím však výhody hřebenové výztuhy X posunuté dopředu nekončí. Vzor X-bracing nabízí výjimečně pevnou konstrukci, která pojme ocelové struny s vysokým napětím. Nalaďte se a hrajte bez obav z možných tragédií s tělem kytary, X-bracing je dostatečně pevný, aby vydržel jakýkoli tlak.
Specifikace
- Kód produktu: Kytara s kytarovým aparátem: CFM-GTR-D18AUTHENTIC1939VTS
Tělo
- Vrchní deska těla : smrk Adirondack s VTS
- Zadní deska a boky těla: Vnitřní deska: pravý mahagon
- Povrchová úprava těla: Vintage lesklá
- Rozeta: Rozeta: Old Style 18 Multi-Stripe
- Vzor výztuhy: Autentická výztuha X-Brace posunutá dozadu z roku 1939
- Tvar výztuhy: Hřebenová
Krk a hmatník
- Materiál krku: Materiál: pravý mahagon
- Materiál hmatníku: Ebony
- Délka stupnice: 25,4"
- Počet pražců : 20
- Počet pražců: 5: Starý styl: 18
- Materiál intarzie: Materiál: Abalone
- Šířka hmatníku u 12. pražce: 2 1/8"
- Šířka hmatníku u ořechu : 1 11/16"
- Tvar hlavy: S kuželovou hlavou z roku 1939
- Materiál hlavice: Materiál: Madagaskarský palisandr
- Styl loga na hlavici: Script Golden Era Overlay
Hardware
- Most: Ebony
- Styl mostu: Bridge: Authentic Belly - Glue In Long Saddle
- Rozteč strun můstku : 2 1/8"
- Sedlo: Kostěné sedlo
- Poloměr sedla : 16"
- Ladicí mechaniky: Niklové otevřené ozubené kolo
- Materiál matice: Materiál: kost
- Přiložené pouzdro: vrstevný Hardshell