Zahrnuto v balení
Zobrazit úplný popis
Řada reverbů
Empress Effects Reverb obsahuje 24 algoritmických reverbů ve vysoce kvalitním stereu. Tato všestranná jednotka je plná funkcí a lze ji přizpůsobit většině hudebních žánrů. Je kompatibilní s MIDI a má také vstup pro SD kartu pro uložení vašich jedinečných tónů. Je umístěn v die cast hliníkovém plášti se třemi nožními spínači a je to výhodná investice.
Hall reverb
Hall reverb obvykle odkazuje na Reverb v koncertní síni a je modelován z velkého a poměrně reflexního prostoru. Obvykle se používá při delších dobách doznívání v rozsahu dvou nebo více sekund. Hallové reverby mají obecně více utlumené vysoké frekvence ve srovnání s jinými reverby, což vede k hladkému teplému zvuku. Protože velikost místnosti je velká, rané odrazy přicházejí pomaleji a jsou velmi výrazné, než se ocas rozptýlí.
Talířový reverb
Talířové reverby byly původně vytvořeny z elektromechanického zařízení, které vibruje velkým plátem kovu a vytváří zvuky reverb. Na jednom konci je budič, který rozvibruje kov, a na druhém konci měnič, který zachytí vibrace desky a přemění je zpět na elektrický zvukový signál. Doby rozpadu by mohly být řízeny aplikací tlumení na různé části desky. Kvalita zvuku této funkce je vynikající.
Jarní reverb
Jednotky Spring Reverb jsou malé nádrže, které zavěšují pružiny mezi ovladačem a převodníkem. Obvykle jsou umístěny v základně vašeho zesilovače. Budicí obvod používá cívku a magnet k vibraci pružin, což vytváří dozvuk. Stejně jako dříve zmíněný deskový reverb, obvod přijímače na druhém konci pružin převádí mechanické vibrace zpět na elektrický zvukový signál. Zvuk se mění v závislosti na množství pružin, napnutí pružiny a na tom, jak moc je signál řízen. Elektronika na měniči a přijímací straně může hrát velkou roli v tónu zvuku. Rozpad může trvat až 3 nebo 4 sekundy. Spring reverb je klasický zvuk pro kytaristy díky svým diskrétním odrazům podobným zpoždění, které jsou výrazné v odezvě.
Prostorový reverb
Stejně jako u jiných reverbů je i Room reverb založen na fyzickém prostoru. Obvykle má kratší rozpad, který závisí na velikosti místnosti a množství savých materiálů na stěnách. Protože většinu svého života trávíme v malých nebo středně velkých místnostech, je to velmi přirozeně znějící reverb. Klíčem k realistickému zvuku jsou husté rané odrazy. Jsou to první odrazy od podlahy, stěn nebo stropu, které dorazí do uší po direct sound. Jsou nástrojem při vytváření pocitu velikosti a prostoru. Je to ideální volba pro jemné aplikace a při kratších časech.
Sparkle reverb
Sparkle reverb je vytvořen oktávovým efektem, který je přiváděn do velkého znějícího ocasu. Oktáva se staví trochu pomalu a postupem času jde výš a výš. To vytváří velmi vzdušný a otevřený zvuk. Tento režim dodává zvuku bujnost a surrealistický prvek a je perfektní pro pomalejší hraní legata.
Modulace
V modulovaném reverb tailu je modulace aplikována na každou ze delay linek, takže získáte podobný zvuk, ale neslyšíte zřetelný chorusový pulz, protože se jich děje tolik najednou, což vede ke zvuku, který je teplý a hladký. Tento režim bude fungovat na různých herních stylech a částech.
Okolní bobtnání
Režim ambientního náběhu detekuje buď přestávky ve vašem hraní, nebo pomocí detekce spouštění detekuje začátek tónu a poté aplikuje vrstevnýnulé nastavitelné prolínání. Tento režim funguje dobře při 100% mokru a při dlouhých dobách rozpadu.
Delay a reverb
Toto klasické kombo musí mít každý kytarista. Tyto tóny jsou známé tím, že se objevují na nahrávkách z 80. let a přidávají pedálu všestrannou funkci.
Reverzní &zesilovač; duch
Reverse je skvělý nástroj pro přechod do písní nebo sól, protože mu dodává dramatický přístup. Režim duchů přidává za vaše suché hraní opravdu hladkou a strašidelnou vrstvu. Ocas se skládá ze spousty rezonančních a modulovaných prvků, které se spojují a vytvářejí opravdu jedinečný zvuk. Vysoké a nízké filtry zní opravdu skvěle, když je máte v pohybu se zvýšenou rezonancí. Řízení rezonance a doznívání spolupracují na utváření tónu a délky doznívání.
Lo-fi
Při použití režimu Lo-fi je suchý signál ovlivňován určitým prostopášným filtrováním a zkreslením spolu s mokrým, což vám dává kompletní signál lo-fi. reverb ocasy nemají být hladké. Uslyšíte nějaké zrnité diskrétní prodlevy, které tam rachotí, takže je ideální pro intra nebo mosty, kde chcete věci změnit.
Specifikace
- Vstupní impedance: 1Mohm
- Výstupní impedance: 100 ohmů
- Výstupní impedance (transformátor): 600 ohmů
- Frekvenční odezva (-3dB, suchá): 10Hz – 50kHz
- Frekvenční odezva (-3dB, mokro): 10Hz – 23,4kHz
- Celkové harmonické zkreslení (suché): 0,09
- Celkové harmonické zkreslení (mokré): 0,22
- Dynamický rozsah (suchý): 106,9 dBA
- Dynamický rozsah (mokrý): 105,5 dBA
- Vstupní světlá výška (suchá): +10,0 dBu
- Vstupní výška (mokrá, bez pad ): +0,5 dBu
- Vstupní výška (mokrý, 6dB pad ): +5,7 dBu
- Vstupní výška (mokrý, 12dB pad ): +10,8 dBu
- Výstupní výška: +16,2dBu
- Napájecí vstupní konektor: 2,1mm barelový konektor
- Požadovaný proud: 300 mA
- Výška (pouze kryt): 1,75"
- Výška (včetně ovládacích prvků): 2,25"
- Délka: 5,7"
- Šířka: 3,75"
- Hmotnost: 1,5 lbs