Ceny
Naše společnost se vždy snaží zajistit extrémně konkurenceschopné ceny , online i v obchodě. Ceny za dodání se zobrazí, když přidáte položku do nakupního košíku, a mnoho produktů nabízí možnost bezplatného doručení.
Na rozdil od mnoha mezinárodních prodejců, vždy z Vaší karty stáhneme přesnou částku zobrazenoua ve Vaší lokální měně. Gear4music v současné době obchoduje v osmi různých měnách na našich 19 mezinárodních webových stránkách.
Skladová dostupnost
Dodací termíny jsou zobrazeny pro každý produkt. Datum zobrazení je vypočítáno podle skladové dostupnosti a odhadovaného datum dodání kurýrem do Vaší oblasti.
Když máme zboží skladem pro okamžité odeslání, budeme zobrazovat stav "skladem" na stránce produktu a dodací termín je obvykle rychlý.
Když nemáme zboží v našem skladu fyzicky k dispozici, zobrazujeme dodací termín, založen na tom jak dlouho to obvykle trva našemu dodavateli dodat k nám, nebo když víme, kdy bude další dodávka k dispozici. Dodací termíny jsou neustále aktualizovány podle dostupnosti, a zatímco vynakládáme veškeré úsilí k zajištěni, že jsou přesné, jedná se o odhadovaný termín a není zaručen.
Rezervujte si vlastní datum doručení
Můžete si rezervovat své upřednostňované datum dodání pomocí funkce kalendáře v nákupním košíku. Vezměte prosím na vědomi, že to neni zaručené datum, i když drtivou většinu objednávek dodáváme ve Vámi vybrané datum.
Pokud žijete v odlehlé oblasti, doručení Vaší objednávky může trvat delši dobu a některé kurýrni služby nemusí být k dispozici.
Pokud se datum doručení, či služba, z jakéhokoliv důvodu změní, budete o tom většinou informováni prostřednictvím Vaší emailové adresy nebo pomocí SMS zprávy.
DPH a cla
Ceny zahrnují DPH, není-li uvedeno. Jsme plátci DPH v 20 zemích a sazba DPH u Vaší objednávky bude vždy jasně zobrazena.
Pokud objednáváte ze zemí mimo Evropskou unii, Norska nebo Švýcarska, ukážeme Vám cenu, kterou budeme účtovat bez DPH, plus celkovou částku včetně DPH, která bude zaplacena při doručení zboží. Gear4music nebude vybírat skutečnou částku DPH nebo jakékoliv splatné dovozní clo – tyto budou účtovány místním celním úřadem a Gear4music není povinnen platit dodatečné dovozní poplatky, které mohou být uloženy kurýry nebo celnicí.
* Všechny objednávky jsou prodávány na základě doručení nezaplaceného cla a tak mějte prosím na vědomí, že pokud objednáváte ze zemí mimo EU, Norska nebo Švýcarska budete muset zaplatit dovozní clo nebo jiné daně. Naši místní smluvní kurýři mohou také účtovat poplatky za zpracování dovozního cla.
Referenčni čisla produktů
Každý výrobek na stránkách Gear4music má referenční číslo výrobku. Je užitečné mít toto referenční číslo po ruce, když voláte na naši linku ohledně podrobností o produktu.
Je užitečné mít toto referenční číslo po ruce, když voláte na naši linku ohledně objednání produktu.
Pokud se zaregistruji online, pošlete mi spoustu nevyžádané pošty?
Ne. Budeme posílat pouze zprávy týkající se stavu vaší objednávky a Gear4music newsletter občas. Vaše údaje nebudeme předávat třetím stranám pro marketingové účely.
Jak mám vědět, že jste obdrželi moji objednávku?
Obdržíte potvrzení e-mailem.
Pozdržené objednávky
Pokusíme se Vás kontaktovat co nejdřive. Můžete být požádáni poskytnout kopii Vaší platební karty, nebo jiné formy identifikace. Občas se to stane, protože nemůžeme automaticky ověřit detaily společnosti Vaší karty. To neznamená, že máte špatné hodnocení karty nebo že si Vás nevážíme jako zakaznika! Jen musíme tyto kontroly podstupovat, abychom předešli podvodným transakcím.
Proč byla moje objednávka zamítnuta?
Je to obvykle proto, že Vaše banka odmítla transakci, nebo informace, které jste zadali nesouhlasí a neprošli naší bezpečnostní kontrolou. Pokud k tomu dojde, prosím opravte informace, které jste nám poskytli, zkuste použít jinou platebni kartu nebo nás kontaktujte na 0800 155 0843 pro více informací, pokud se domníváte, že všechny informace, které jste zadali jsou spravné a karta, kterou jste použili má dostatečné finanční prostředky.
Je možné objednávky osobně vyzvednout?
Ano, ale ne pro objednávky zaplacené online kreditní kartou. Prosím, zavolejte nám na 0800 155 0843 a zkontrolujte skladové dostupnosti, pokud chcete shromažďovat objednávky.
Můžu svoji objednávku umístit telefonicky, místo online?
Ano můžete. Pokud jste již u nás online zaregistrovali účet, objednávání telefonicky je rychlé a snadné, a to zejména v případě, že znáte číslo Vašeho učtu. Z bezpečnostnich důvodů budeme vždy při telefonickém objednávání potřebovat k doručeni Vaši objednavky stejnou adresu na jakou je karta, kterou používáte pro platby, zaregistrovaná.
Hledám konkretní produkt, ale nemohu ho najít na webu.
Prosím pošlete nám e-mail s požadavkem na
[email protected]