Nepodporovaný prohlížeč
Webový prohlížeč, který aktuálně používáte, již není podporován, a proto tyto funkce tohoto webu nemusí fungovat podle očekávání. Doporučujeme vám aktualizovat na aktuálně podporovaný prohlížeč (jako je Chrome, Edge nebo Firefox), abyste zlepšili zabezpečení, rychlost a celkovou zkušenost.
Klíčové vlastnosti
Tento popis byl přeložen z angličtiny - Zobrazit v původní verzi
Kolekce Arturia FX přináší svět plný zvukových možností přímo na dosah ruky. Arturia spojila heritage respektovaných modulů s futuristickými Elements. Společně vám poskytnou bezkonkurenční kvalitu zvuku a intuitivní pracovní postup.
Produkt Ref: 160137
1973-Pre je věrnou rekuperací legendárního předzesilovače 1073 vytvořeného Rupertem Nevem. Tento nyní proslulý předzesilovač způsobil revoluci ve světě nahrávání v 70. letech 20. století. Původní předzesilovač se vyznačoval inovativním designem využívajícím vysoce účinné tranzistory, které nahradily omezenou elektronkovou technologii. Pomocí technologie TAE Arturia znovu vytvořila tento klasický předzesilovač s extreme pozorností k detailům. Virtuální model poskytuje stejné zřetelné zabarvení a analogové zkreslení, stejně jako originální, sladce znějící ovladače tónů. Předzesilovač se skládá z 3-pásmového ekvalizéru, high-pass filtru, vstupního zisku a výstupních ovladačů trimu, doplněných otočnými ovladači ve vintage stylu a klasickými VU metry pro tento klasický vintage styl. Můžete také přepínat mezi L/R a M/S stereo režimy, stejně jako dvěma transformátory pro větší všestrannost.
TridA-Pre je navržen na základě vzácné a legendární konzole Trident A Range. Konzole Trident A Range byla jednou z nejrenomovanějších hudebních konzolí na planetě a pomáhala poskytovat zvuk pro takové skupiny jako: The Beatles, David Bowie, Elton John, Queen, T-Rex, Genesis a další. Byl široce uctíván pro svůj krásně znějící hudební EQ, který poskytuje plný zvuk s bohatou tonalitou. Bylo vyrobeno pouze 13 konzolí, což z nich dělá jeden z nejvyhledávanějších mixážních pultů vůbec. Arturia vytvořili věrnou reakci předzesilovače a EQ a poskytují neuvěřitelnou sílu tvarování zvuku. TridA-Pre se skládá z 3-pásmového dvoukanálového ekvalizéru, dolní propusti, horní propusti a přepínače pro přepínání režimu střed/strana. Dodává se s ovládacími Elements výstupního trimu a vstupního zisku, což vám umožní nastavit úrovně s maximální přesností. Pro vizuální monitorování využívá stejný vintage design s klasickými VU metry.
V76-Pre je navržen na základě kýženého předzesilovače V76, používaného ve slavných studiích Abbey Road a začleněného do mixážních pultů REDD. V76 pomohl utvářet zvuk „The White Album" od The Beatles díky jeho vřelosti a bohaté tonalitě na bázi trubek. Na základě původního designu Arturia vylepšila funkčnost a ručně vybrala ty nejlepší Elements pro větší všestrannost. Ovladače zesílení byly vytvořeny souvislejší pro větší kontrolu a také upřesnění rozsahu zesílení a oříznutí EQ pro moderní účely. Předzesilovač se skládá z 2-pásmového ekvalizéru, vícerežimového hornopropustného filtru a středního/bočního režimu doplněného o výstupní trim a ovládání vstupního zisku pro maximální přesnost.
VCA-65 je založen na legendárním DBX165A, kompresoru, který se nepodobá žádnému jinému. Na rozdíl od své konkurence 165a používal solid state VCA k vytvoření kompresního efektu. V dnešní době je DBX165A velmi žádaný, ale díky modelování Arturia TAE můžete při míchání používat neomezené množství VCA-65. Nejen, že vypadá jako jeho předchůdce, ale také tak zní. Když zatlačíte do extreme, uslyšíte charakteristický písek VCA65. To dodá každému zdroji neuvěřitelnou přítomnost a energii. VCA-65 je nejlepší volbou při míchání bicích, perkusí a basy.
FET-76 dělá všechno lepší. Arturia autenticky vymodelovala nejikoničtější studiový kompresor na světě. Kombinace tranzistoru s efektem pole a zesilovače třídy A dodává jemný, ale žádoucí tón i při nízkých úrovních komprese. Natočte vstup a vyberte jeden ze čtyř poměrů, nebo dokonce zapněte režim „všech tlačítek", abyste skutečně slyšeli, jak kompresor založený na FET ožívá na jakémkoli zdroji. Bicí, basa, zpěv, kytary. Není nic, v čem by 1176 nevynikala. Brzy si uvědomíte, proč je 1176 kompresorem číslo jedna pro profesionály v oboru, jako jsou Andrew Scheps, Jacquire King, Glyn Johns.
Arturia Tube STA věrně obnovuje celoamerického dříče. STA byla běžná ve vysílacích a nahrávacích studiích během zlatého věku produkce. Původní STA byl proslulý svou intimitou, hedvábnými výškami a sytostí při zatlačení. STA byla základem zpěvu a basy. Bylo to pro jeho schopnost přeměnit slabou energii spodního konce na teplou. harmonicky bohaté tóny.
EMT140 je dokonalý deskový reverb. Žádná sbírka efektů se neobejde bez zahrnutí luxusního, hladkého talíře s vlnou bohatosti. Rev Plate-140 JE matkou všech deskových reverbů. Díky zahrnutí analogového lzesilovačového předzesilovače s kompenzací zisku budete moci do svých mixů vložit tuny vintage mojo. To zvýrazňuje přirozeně sladký tón reverb. Deska Rev je dodávána se třemi zcela přesnými deskami; Úchvatné, EMT a úžasné. To vám nabízí všestrannou škálu tonálních možností, které vyhovují všem vašim přáním a potřebám.
Není to kopie, ani emulace, ani pocta. Rev Intensity změní způsob, jakým přemýšlíte o tomto typu zvukového efektu. Po analýze a opětovném vytvoření nejlepšího studiového vybavení, jaké kdy bylo vyrobeno pro FX Collection, si Arturia dělala poznámky při analýze klasiky a kombinovala to nejlepší ze všech věcí digitálních do jednoho úžasného reverb pluginu. Vývojáři Arturia použili nejmodernější algoritmické techniky k vytvoření svěžího, všestranného reverb, který zní fantasticky a nenáročný na váš procesor. To je užitečné, protože jakmile to uslyšíte, budete chtít použít více instancí. Zabalili jej také plným inovativních předvoleb, které plně využívají jeho sadu pokročilých funkcí. Součástí pluginu je také integrovaný výukový program, takže se můžete učit za pochodu. Pokud jste připraveni zažít dobrodružství s reverb, Rev Intensity vás uchvátí. Před a po filtrování, integrovaný bujný chorus, zmrazení reverb a jemné oříznutí. Modulujte libovolný parametr pomocí sledovače obálky a programovatelné funkce. Ideální pro zvukové designéry a všechny producenty, kteří hledají svérázné, jedinečné efekty.
reverb, původně vynalezený, aby dodal zvuku Hammondových varhan trochu „prostoru" ve 30. letech, je relativně jednoduchý design zavěšené pružiny uvnitř tanku. Zvuk nástroje prochází pružinou a znovu se snímá, mísí se do původního zvuku! Díky síle modelovacích technologií Arturia TAE a Phi dokázali znovu vytvořit vše, co dělalo 636 a pružinové reverby obecně tak přitažlivými. True Analog Emulation zpracovává elektronickou stránku, analyzuje a přesně modeluje způsob, jakým obvody fungují a jak reagují na různé zvukové signály. Phi nám umožňuje studovat fyzikální podstatu reverb, jak reaguje pružina, jak rezonance tanku mění zvuk. Buďte si jisti, že díky Arturia dostáváte to nejblíže, jak se můžete dostat ke skutečné věci.
holy grail zpoždění pásek, ikonickou silver, černou a zelenou echo jednotku si oblíbilo nespočet hudebníků všech žánrů a stylů. Umělci od Radiohead až po Johna Martyna milovali jeho sílu zkreslování. Seznam slavných uživatelů spacey tape delay by byl nemožně dlouhý, ale byl by to „kdo je kdo" z vlivných hudebních legend. Díky kouzlu své pokročilé technologie modelování Arturia jsou Arturia schopni dokonale napodobit toto průlomové delay jako plug -v. Všechna tato magie, všechny tyto výstřednosti a všechny tyto legendární tóny jsou znovu vytvořeny v Arturia Delay TAPE-201.
Memory Brigade je Arturia milostný dopis legendárnímu BBD – neboli „bucket brigade device" – který vytvořil revolution v modulačních efektech založených na čase. Jedním z prvních a jistě největším zpožděním BBD byl Memory Man a mírně přepracovaný Deluxe Memory Man vytvořený průkopníky efektů Electro-Harmonix v polovině 70. let.
Kytaristé a nahrávací inženýři milovali jeho jedinečný zvuk: temný, filtrovaný štěkot, který byl na apart od tradičních páskových zpoždění. Delay MEMORY-BRIGADE jsme založili na tomto legendárním pedálu, takže si jeho řízenou zpětnou vazbu a „rezavý" tón můžete užít ve své vlastní produkci. Pomocí svých exkluzivních modelovacích technologií TAE® a Arturia Arturia analyzovala mnoho klasických BBD obvodů, které tento efekt proslavily, a vytvořila autentickou, analogově znějící poctu těmto vintage legendám.
Mini-Filter zakládá svůj design a zvuk na proslulém 24dB ladder filtru Dr. Moog. V návaznosti na původní design Arturia vylepšila a aktualizovala filtr pro moderní hudební tvůrce. Klasický filtr byl součástí softwarového nástroje Arturia Mini V a nyní jej můžete přidat do svých produkcí jako všestranný plugin. Flexibilní filtr poskytuje bohatý, teplý tón určený pro řadu aplikací. Filtr můžete použít k vyhlazení zvukových souborů nebo přidání jemného podtextu k nahrávce nízké úrovně. Modulační sekce se skládá z obálkového sledovače, krokového sekvenceru a LFO pro optimální všestrannost a možnosti tvarování zvuku. Dodává se také s řadou předvoleb navržených oceňovanými zvukovými designéry.
M12-Filter je věrnou rekuperací slavného multirežimového filtru z Oberheimu Matrix-12. Zvuk a parametry byly vylepšeny a aktualizovány, což z něj dělá jeden z nejvýkonnějších dostupných nástrojů pro tvarování zvuku. Analogové ovládání tónu filtru je dodáváno s programovatelnými modulačními obálkami a všestrannou modulační maticí pro optimální flexibilitu. Kombinace komplexní ovládací sekce a jedinečné tonality dělá z M12-Filter jeden z nejžádanějších dostupných pluginů pro virtuální efekty. Umožňuje vám vytvářet a využívat vše od hladkých tahů po rytmické vzory. Díky svému všestrannému rozhraní je dokonce ideální pro závady a experimentování se zvukem.
SEM-Filter je věrnou rekuperací legendárního Oberheimova filtru SEM. Tento všestranný filtrovací plugin je založen na průkopnickém designu Toma Oberheima. SEM byl jedním z nejrevolučnějších filtrů vytvořených v té době, průkopníkem zvuku 70. let. Arturia velké úsilí, aby zajistila, že zachytí podstatu analogového zvuku a tónu, a také vylepšila a zdokonalila filtr pro moderní použití. Je ideální pro řadu aplikací pro tvarování zvuku, od tvarování vokálních záběrů a procesních nástrojů až po provádění rozmítání, buildů, dropů a dalších. Filtr se skládá z oscilátoru šumu, obvodů SEM soft-clipping, hradlového sekvenceru a modulačních zdrojů a modulační matice pro optimální všestrannost.