Nepodporovaný prohlížeč
Webový prohlížeč, který aktuálně používáte, již není podporován, a proto tyto funkce tohoto webu nemusí fungovat podle očekávání. Doporučujeme vám aktualizovat na aktuálně podporovaný prohlížeč (jako je Chrome, Edge nebo Firefox), abyste zlepšili zabezpečení, rychlost a celkovou zkušenost.
Klíčové vlastnosti
Tento popis byl přeložen z angličtiny - Zobrazit v původní verzi
Baskytara má škrábance na zadní straně těla a vedle zadní desky je také odštípnutý kousek lacquer. Toto zboží bylo zkontrolováno kvalitou jedním z našich opravářů, aby bylo zajištěno, že splňuje vysoký standard hraní.
Jedná se o kompletní baskytaru. Plnohodnotná, přesto nekomplikovaná, pro okamžitou spokojenost s nízkými frekvencemi. Charvel Pro Mod San Dimas JJ V Bass je prostě špička, pokud jde o klasické baskytarové tóny. Její bezkonkurenční kvalita začíná dvojicí snímačů DiMarzio, přičemž model ve stylu J u krku poskytuje onen nezaměnitelný J-bass punch, zatímco jeho protějšek u mostu poskytuje přítomný, drajvový zvuk.
Vyvážení obou snímačů je snadné díky samostatným potenciometrům master volume a blend a tón si můžete přesně přizpůsobit pomocí samostatných ovladačů pro basy, středy a výšky. Zapečený javorový krk Charvel'nejenže hraje jako sen, ale zajišťuje naprostou stabilitu ladění bez ohledu na teplotu a vlhkost. S vysokohmotnostním mostem navrženým společností Charvel a efektní povrchovou úpravou je Charvel Pro Mod San Dimas dokonale vyvážená, přesně intonovaná baskytara, která se zrodila pro pódia.
Ex-Demo: Tento produkt mohl být vystaven, může vykazovat lehké známky použití, může mít mírné kosmetické vady nebo může chybět jiná než podstatná součást nebo software. Originální krabice, obal nebo návod nemusí být součástí balení. Každá položka je kontrolována týmem techniků, aby bylo zajištěno, že splňuje naše vysoké standardy. Je to skvělá příležitost ke koupi plně funkčního produktu za zvýhodněnou cenu.
Produkt Ref: 275853
Hratelnost a přesnost. Baskytara San Dimas IV je vybavena kýženým krkem z pečeného javoru a hmatníkem. Jaké jsou ale výhody pečení (také známého jako pečení) javorového krku? No, první plusový bod je zřejmý – vzhled. Zahřátím hrdla na stovky stupňů v peci se uvolní velká část jeho vlhkosti a natural oil, což zvýrazňuje rozdíly ve struktuře zrna, zvýrazňuje jakékoli tvarování a plameny a vytváří tak ohromující estetiku.
Kromě oslnivého vzhledu však opékání krkovičky přináší také hratelnost a stabilitu přes střechu. Drastickým snížením obsahu vnitřní vlhkosti dřeva – a jeho utěsněním odpařující se mízou a olejem – můžete svůj basák San Dimas přenést přímo z chladné garáže do horké a vlhké fáze, aniž by absorboval vlhkost a ohýbal se. To znamená méně času na nastavování mostu a příhradové tyče a více času na to, co musíte udělat – provádět. A se super hladkým povrchem krku, který proces pečení vytváří, možná nikdy nebudete chtít přestat.
Perfektně vyvážené. S jeho okamžitě rozpoznatelnou, tradiční siluetou baskytary byste mohli očekávat, že Pro Mod San Dimas bude trpět legendárním „poklesem" společným pro basy tohoto tvaru. To je obvykle způsobeno tím, že velký, těžký vřeteník a nadrozměrné ladičky táhnou krk kytary směrem k podlaze.
Charvel vyřešil tento letitý problém spárováním lehkého, pečeného javorového krku s vysoce hmotným můstkem vlastní konstrukce, aby vyvážil váhu. Charvel most s vysokou hmotností má také další výhodu v tom, že zvyšuje výdrž San Dimas, protože jen zvonit a zvonit.
Rock'n'rollová síň slávy. Kytary Charvel, které poprvé uvedl na trh v 70. letech zakladatel Wayne Carvel, se proslavily v 80. letech jako sekera volby pro kytaristy na těžší straně hudebního spektra. Od Richieho Sambory z Bon Jovi a Vinie Vincenta z Kiss až po známá jména jako Randy Rhoads a Eddie van Halen se metalový svět posypal signature Charvel směsí syrového rockového tónu a ergonomického designu. Nabízejí vše od spolehlivých modelů dříčů až po butiky, zakázkové sestavení, popularita značky zůstává dnes stejně silná jako kdykoli předtím, s novou generací kytaristů připravených vystoupit na pódium s Charvel v ruce.