Nepodporovaný prohlížeč
Webový prohlížeč, který aktuálně používáte, již není podporován, a proto tyto funkce tohoto webu nemusí fungovat podle očekávání. Doporučujeme vám aktualizovat na aktuálně podporovaný prohlížeč (jako je Chrome, Edge nebo Firefox), abyste zlepšili zabezpečení, rychlost a celkovou zkušenost.
Klíčové vlastnosti
Tento popis byl přeložen z angličtiny - Zobrazit v původní verzi
Interaktivní grafické programovací prostředí pro hudbu, zvuk a médií.
Pro více než dvě desetiletí lidé pomocí Max/MSP k jejich počítače dělat věci, které odrážejí jejich individuální představy a sny. Kompatibilní s Mac a Windows, Max/MSP poskytuje pravda cross platformový authoring a zdarma runtime verze.
Produkt Ref: 12852
Klepněte na odkaz níže se dívat na video Úvod do MAX/MSP od Jamie Lidell
Co je s názvem?
Max/MSP/kolísání je dvě věci:
Přehled Max
Nejvyšší počet uživatelů jsou lidé, kteří chtějí dělat věci, které jdou nad rámec omezení běžných softwaru. Max je vizuální programovací jazyk - připojení objekty spolu s patch kabely k navrhování, co chcete. Krátký film ukazuje, jak tento proces funguje klepněte sem.
Zatímco lidé použili Max vybudovat širokou škálu aplikací, je primárně navržen pro základní Elements média: čas, interaktivity a kontrolu.
Čas
Práce s časem je v Max jednodušší než tradiční programování, protože používáte objekty vytvářet vizuální "načasování stroje" jehož chování můžete vidět, slyšet a upravovat jak fungují.
V Max základní jednotku času je milisekund, ale můžete také použít Dickens čas (například bary a beaty). V Max všechno co vytvoříte provozuje ve stejné době, což je velmi těžké v tradičním jazykem. Vedle metra objektu ukázáno, načasování objekty zpoždění, Kvantizovat hranice not, měření časových intervalů a provádět na základě času filtrování funkce Max. Maxův jednotného pojetí kontroly založené na čísla a události umožňuje pracovat s časem v intuitivním a důsledným způsobem.
Interaktivita
Práce s interaktivitou je v Max snadnější, protože můžete vizuálně navrhnout rozhraní a rozhraní jsou pak součástí customho programu. Například ovládá načasování a přepravu výše uvedený příklad načasování.
Max obsahuje bohatou sadu nástrojů uživatelského rozhraní, včetně číselníky, tlačítek, nabídek a textových editorů. Na určité úrovni je možné kontrolovat celé uživatelské zkušenosti s podporou více platforem pro full-screen rozhraní, HI vybavení, Quicktime video a vestavěného webového prohlížeče. Dokonce můžete skriptovat Max dynamicky vytvořit rozhraní.
Ovládací prvek
V Max vše lze připojit ke všemu, protože všechno hovoří čísla. Další způsob, jak říct, že je to ten Modularita je stěžejním principem designu všeho v softwaru.
Max lze ovládat MIDI vybavení, sériová vybavení, odesílání dat přes síť a zpracovávat vstupní vybavení uživatele. Každý zdroj ovládacího prvku je snadno připojena k cokoliv chcete ovládat. Nejčastěji však Maxův mocné kontrolní funkce jsou u zvuku od MSP a vizuální média s kolísání. A MSP a kolísání nabízejí své custom možnosti kontroly z audio signál analyzátory video sledování a podpora vybavení.
Přehled MSP
MSP dává stavebních bloků syntézy a DSP jazyka ve vizuální podobě. Ale ještě důležitější je, MSP umožňuje syntézu a DSP kontrolovat expresivní a mocné způsoby. Faktem je, že existují jen tak mnoho způsobů, jak zní, ale tam neomezenou řadu způsobů řízení zvuku, kvůli práci zvukových objektů způsobem MSP spolu s Maxův načasování, kontrolu a uživatelské rozhraní nástroje.
Stavební bloky
Na nejzákladnější úrovni MSP nabízí základní stavební bloky pro syntézu a zpracování zvuku: oscilátory, filtry, zpoždění a obálky. Max 5 přidali jsme možnost zadat hodnoty času obálek a phasors v tempo relativní jednotky. Schopnost kombinovat komponenty nízké a vysoké úrovni je jedním z jedinečné aspektů práce s MSP.
Odběr vzorků, nahrávání a přehrávání
MSP představuje skupinu objektů, které spolupracují pro odběr vzorků a přehrávání vzorku. Všechny používají vyrovnávací paměti objektu, který spravuje vzorku pamětí až do čtyř kanálů. Můžete hrát vzorky z vyrovnávací paměti více způsoby, záznam do vyrovnávací paměti, nebo použít vzorek vyrovnávací paměti jako impulsní odezvy filtru. Standardní zvukové formáty jsou podporovány pro čtení i psaní pamětí vzorku. MSP poskytuje na základě pevného disku, nahrávání a přehrávání, podporuje soubory až do osmi kanálů. Výkon počítače je limit na počet přehrávače a rekordéry, které lze použít současně. Navíc je lze snadno zachytit zvuk, který si výrobu do vícekanálového souboru.
Kompatibilita
MSP podporuje až 512 vstupní a výstupní kanály. Na Mac MSP poskytuje podporu pro Core Audio a Windows, existuje ASIO, DirectSound, a MME podporu. MSP mohou být ReWire hostitele i klient, a to je vysoce flexibilní hostitele pro VST modulů plug-in Max 5 přidá host-based synchronizace pro VST zásuvné moduly k jeho nový systém založený na tempo načasování.
Uživatelské rozhraní
MSP objekty pro audio signál displej patří osciloskopu, spektrální zobrazení, měřiče úrovně, vlnění displej a ultrazvuk. Můžete použít fader s vnitřní vyhlazování, graficky design vícemodální filtry a upravit funkce s libovolný počet zarážek. Navíc, vzhledem k tomu, že je to snadno převádět zvukové signály a skalární hodnoty, cokoli v bohaté Max user interface toolsada lze použít ovladač zvuku a zobrazení. Max 5 je snadné zjistit úroveň zvukového signálu s novým signálu sondy.
Polyfonie
Poly objekt umožňuje použít více kopií opravu vlastnosti, které jste provedli. Podporuje výstup míchání, Poznámka přidělení a hlas krást. Max 5, MSP poly objekt podporuje dynamické oprava načítání a přidělování hlas, a může spustit patchers v různých podprocesů na podporu více procesorů.
Upřesňující funkce
MSP zahrnuje podporu pro spektrální doménu zpracování s parciálnícch jako prostředek spustit synchronizaci s spektrální doménové zpracování patchers. Řada příkladů včetně vzorkovníku vokodér fáze ukazují, jak využít výhod této technologie. MSP je též dodávána s vysoce Konfigurovatelný verzemi účelového zpracování prvků včetně vícemodální kompresor, rozteč měnič a oscilátor banky syntezátor. MSP také kombinuje pěkně s zpracování dat na kolísání matice, takže můžete použít "vizuální" signálu technologie zpracování zvuku.