Nepodporovaný prohlížeč
Webový prohlížeč, který aktuálně používáte, již není podporován, a proto tyto funkce tohoto webu nemusí fungovat podle očekávání. Doporučujeme vám aktualizovat na aktuálně podporovaný prohlížeč (jako je Chrome, Edge nebo Firefox), abyste zlepšili zabezpečení, rychlost a celkovou zkušenost.
Klíčové vlastnosti
Tento popis byl přeložen z angličtiny - Zobrazit v původní verzi
Produkt Ref: 81600
Kompresorový pedál Maxon RTC600 Real Tube poskytuje kompresi ve školní kvalitě v kompaktním Stompboxu. Představovat stejný patentovaný kompresní obvod DBX používaný v Maxon ‚s populární CP-9 Pro + pedálu se RTC600 přináší hladkou kompresi s velmi nízkou hladinou šumu, aby byla zachována původní tón.
Hráči mohou těžit z plného rozsahu kmitočtové odezvy a maximálního zdvihu až + 30 dB čistého zisku, který lze použít jako posilovač pro sóla nebo jako atenuátor k vyčištění již znečištěného zesilovače. Tento pedál ve školní kvalitě lze také použít s jinými kompatibilními nástroji pro vynikající tón.
Dosažení dokonalého komprimovaného tónu je snadné díky volbě pěti ovládacích knoflíků včetně prahu, poměru, útoku, uvolnění a zisku. Ovládací Elements Attack and Release nabízejí různé kompresní efekty, od „Brick Wall" po omezení „Soft Knee" pro dosažení dokonalého zvuku.
Maxon odstartoval v Japonsku v roce 1965 pod jménem Nisshin Onpa, kde vyráběl snímače kytar, než vyráběl OEM produkty pro jiné společnosti. Nisshin Onpa byl zodpovědný za navrhování a výrobě mnoha legendárních pedálů při práci ve spolupráci s Ibanez, včetně screamers trubkových TS808 / TS808 a TS9. Přestože mnoho pedálů, které Maxon vytvořil, bylo propuštěno pod jménem Ibanez, Maxon vyráběl pedály pod vlastním jménem, a v roce 2002, kdy se obě společnosti rozešly, začal Maxon prosazovat své jméno jako výrobce pedálů s vysoce kvalitními efekty. Dnes Maxon vyrábí „těžko dostupné" pedály efektů vintage typu a používá je mnoho umělců, jako je Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford a mnoho dalších.