Nepodporovaný prohlížeč
Webový prohlížeč, který aktuálně používáte, již není podporován, a proto tyto funkce tohoto webu nemusí fungovat podle očekávání. Doporučujeme vám aktualizovat na aktuálně podporovaný prohlížeč (jako je Chrome, Edge nebo Firefox), abyste zlepšili zabezpečení, rychlost a celkovou zkušenost.
Tento popis byl přeložen z angličtiny - Zobrazit v původní verzi
Vytratil Studio Gibson Les Paul zůstává jedním z nejvíce požadované a populární kytary Gibson linie, a to, co chybí v extra, kterou to vynahrazuje výkon.
Produkt Ref: 13834
Gibson USA Les Paul Studio zmizely některé kytaristů jako vzhled lesklý, zbrusu novou kytaru. Jiní, však raději vzhled a opotřebovaný nástroje, kytara, bez sheen, která vypadá trochu použity a má hladký, opotřebovaný vzhled.
Pro tyto hráče je tu Les Paul Studio vytratila z Gibson USA, který vám umožní vidět a cítit přirozenou krásu dřeva zrna.
Stejně jako jeho bratr, Les Paul Studio, Les Paul Studio vybledlé nabízí úchvatné představení Les Paul v moderní strohé sada, který je určitě potěší i ty nejvybíravější hráči. Když první Les Paul Studio hit ulicích v roce 1983, se okamžitě stal oblíbený mezi desítky významných studio hudebníků. Proč protože sestávalo ze základní šasi Les Paul se všemi základními Elements potřebné ke skále, včetně pevné mahagonové tělo a pár originálního Gibson humbucker snímače. Ještě dnes tímto způsobem, ale jen lepší.
Les Paul Studio vybledlé zůstává jedním z nejvíce požadované a populární kytary Gibson linie, a to, co chybí v extra, který je pro výkon.
Pokud nám nevěříte, zeptejte se některý z tisíce hudebníků, kteří hrají dnes. Les Paul Studio se stává vaše oblíbené kytara přímo z případu. Hrát a stává se váš nejlepší přítel. Spojení, které potřebujete dnes
Čisté most
Čistý krk
Most, špinavé
Špinavý krk
50 let zaoblený profil krku
Gibsons tradiční zaoblený krk profil, který zdobí krk každé Les Paul Studio zmizel, je tlustší, kulatější, emulující krku obrazce kultovní Les Paul standardů v pozdní 1950. Každý krk je obrobena v drsné mlýn Gibsons, použitím dřeva utvářeli prvotní škrtat. Ale jakmile je hmatník dostane nalepeny na, zbytek včetně konečné broušení se provádí ručně. To znamená, že každý krku skončí s někdy tak jemné rozdíly, které každý z nich jako výjimečné a jedinečné jako druhý.
Hmatník
Palisandrovým a lichoběžníkového inlejí byl oporou funkce na Les Pauls od chvíle, kdy zavedení modely v roce 1950 a Hmatníky na Gibson Les Paul Studio zmizel se neliší. Jsou zhotoveny z nejvyšší stupeň rosewood na planetě. Každý kus dřeva je osobně kontrolovány a kvalifikován Gibsons týmem kvalifikovaných dřeva odborníci před tím, než vstoupit továrny umístěné na krku.
Snímače
Gibsons jednotku zachytit kouzlo původní Patent použité pro humbucker snímače 1950 vyvrcholila se zavedením řádku Burstbucker počátkem roku 1990. BurstbuckersTypes, 1, 2 a 3 úspěšně zachytit jemné variace pravda, klasické humbucker tón s historicky bezkonkurenční cívkové vinutí a Alnico II magnety. V roce 2002 se Gibson následoval Tento inovativní úspěch s ještě další průlom v pick-up design Burstbucker Pro, určený speciálně pro nové standardy Les Paul.
Burstbucker Pro funkcí Alnico V magnet (namísto Alnico II), která nabízí lehce vyšší výstup a umožňuje předzesilovače pro současný trochu těžší dosáhnout přirozenější break-up. Jako všichni Burstbuckers Burstbucker Pro má asymetrické cívky věrný původním PAFs, které dodávají otevřenější zvuk. Burstbucker Pro krk je poněkud méně, než původní PAFs, zranění, zatímco Burstbucker Pro most je mírně overwound pro zvýšení výkonu. Snímače Burstbucker Pro jsou také vosk hrnkové umožňují hlasité hlasitost tlaky s minimální zpětnou vazbu. Stejně jako u všech snímačů Gibson, každá část je právě vyrábí Gibson v Nashville, Tennessee, USA pojištění těsný, bezešvé armatury a špičkovým zpracováním.
Mahagon zpět a Top
Není nic kritičtější než odpovídající Les Pauls mahagon s mahagonovým SZP, jakož i režimu účastní výběru správné dřevo a vzorec ji vyschnout. Za prvé dřevo osobně kontrolovány a kvalifikované Gibsons týmem kvalifikovaných odborníků, dřeva, předtím, než vstoupí do továrny Gibson. Uvnitř továrny Gibson vlhkost je udržována na 45 % a teplotu na 70 stupňů. Tím je zajištěno, že dřevo se suší na úroveň rovnováhy, kde během výrobního procesu nemění obsah vlhkosti. To zaručuje přiléhavé kloubů a bez expanze a řídí smrštění a deformace dřeva, kromě snížení hmotnosti. Také zlepšuje lesy obrobitelnost a Povrchová úprava vlastnosti a lpění na lepidlo. Konzistentní vlhkosti znamená, že Gibson kytara bude reagovat rovnoměrně na změny teploty a vlhkosti dlouho poté, co opustí továrnu.
Komorové tělo
Je tu něco o hraní na kytaru s dokonalou tón, rovnováhu a hmotnosti. Jedním ze způsobů, jak odborné řemeslníky v Gibson USA dosažení této rovnováhy je řezbářské pečlivě mapován z komory v Les Pauls pevný mahagonový zpět pomocí počítače číselné řízené (CNC) směrovače, než mahagon top je připevněn na. Umístění trasy vznikla po pečlivém prozkoumání rezonančních charakteristik Les Paul. Gibson se tento proces s vědomím, že každá změna vzorce by mít vliv na zvuk nástroje. Takže kromě zmírnění stresu na hráče zad a ramen, tyto lehčí kytary Gibson rovněž rozšířit paletu tón způsobem, který je jedinečné pouze pro tyto kytary. Výsledky jsou pohodlné, lehké kytary, které jsou akusticky hlasitější, se zvýšila udržet a rezonance.
Hardware
Elektronika
Krk
Hmatník
Případ