Nepodporovaný prohlížeč
Webový prohlížeč, který aktuálně používáte, již není podporován, a proto tyto funkce tohoto webu nemusí fungovat podle očekávání. Doporučujeme vám aktualizovat na aktuálně podporovaný prohlížeč (jako je Chrome, Edge nebo Firefox), abyste zlepšili zabezpečení, rychlost a celkovou zkušenost.
Klíčové vlastnosti
Tento popis byl přeložen z angličtiny - Zobrazit v původní verzi
Tento student alt saxofon v syté růžové povrchovou úpravou nabízí vysoce kvalitní řemeslo a designu za skvělou cenu. Zda začátečník na saxofon nebo student hledá krok nástroj, altsaxofon tato Trevor James Classic II má vše, co budete chtít, včetně příslušenství a případ.
Produkt Ref: 39994
Na tento nástroj vysoce kvalitní Pisoni podložky jsou připojeny na kovových reflektory. Pisoni pads jsou světě známý výrobce prvotřídní kvality pads pro mnoho nástrojů, nabízející velké těsnění kolem tón otvory a mají dobré nepromokavé technologie. Kovové reflektory na saxofon pomoci, poskytnout nástroj své bohaté a zvučný tón, zejména dobré pro začátečníky, kteří mají malé plíce.
TJ Classic II saxofon byl navržen s cílem vytvořit volné vyfukování nástroj, který začátečníci mohou hrát velmi snadno. Stalo se tak s aktualizovanou crook designem a přes poněkud větší díry velikosti, umožňující vzduchu k toku přes hlavní část nástroje snazší než většina tradičních saxofony.
Classic II saxofon byl zahájen v roce 1993 vyrábět cenově nástroj pro studenty a udržet vysoce kvalitní nástroj design a výrobu. I přesto nejnovější design tohoto saxofon lepí na této filozofii, věnované výzkumu a velké specifikace
Tento saxofon není jen přijít na své. Součástí tohoto nástroje jsou řadou příslušenství aby performer jít hned. sada zahrnuje Bari/Trevor James spolupráci náustek s ligatura a Reed Vandoren vyslala, aby hráči se hraje hned jak dorazí. Saxofon má také svůj custom lehké lisované případ umožňující snadnou přepravu do zkoušky a lekce s použitím ramenní popruhy.
Další informace o plný rozsah z Trevor James Alto saxofon naleznete v níže uvedených PDF: